Post by ceptmarbcharfugu on Mar 8, 2022 10:17:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ E-Bike Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ E-Bike Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder glitch crystals ▞▞▞
▞▞▞ E-Bike Tycoon 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker spillet; Jeg elsker alt i den, alt fra at Sveriges president er en fan av e-sykler, Elon Musk som avduker e-syklene dine, og den samme Elon Musk som starter en kafé på Mars. 10/10
El-sykler suger
Dette spillet er veldig morsomt. Fint konsept, men blir lei etter to dager, gjentar samme prosess.
Jeg har ikke tatt noe lån, og jeg må betale lånebetalingen hver måned
Fint konsept & Gameplay ... å tjene penger er litt vanskelig ... God innsats
Veldig bra app for handel
Flott spill, fordi jeg er på ledertavlen 😁😅
Det er det beste spillet jeg har spilt, det får oss til å lære om industriell følelse og bra for entreprenørskap
Veldig bra spill 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Morsomt spill virkelig bra design, men tastaturet vises ikke med navneredigering også feil som fortsetter å avslutte spillet.
Hyggelig
E-Bike Tycoon Simulator zrx
Jeg visste ikke at dette er et spill eller en forretningsapp?
Trenger mer
Grensesnittet er minimalt og spillet er optimalisert slik alle spill burde være. Bra spill!
Flott spill virkelig nyte ... Trenger flere alternativer. Men veldig hyggelig
Dette spillet har et stort potensial, men annonsene for hvert par klikk er bare latterlige. Ja, annonsefjerningen er billig nok å kjøpe, og ja, utvikleren har et liv som trenger penger. Jeg har det også bra med annonser inne i et videospill, men mengden popup-annonser for hvert par klikk er bare sprø.
E-Bike Tycoon Simulasi okf
Du må gjøre Game Dev Tycoons spill eller som programvare inc mer realistisk på mobil så bra
Jeg liker det, det er i app-kjøp tilgjengelig, men gir ingen fordel fremfor de som heller vil bare se en annonse. Det er bra at alle er på samme bane
kult spill, men vi trenger mindre annonser, det er for mye
Jeg tror dette spillet fortsatt har en feil, jeg kjøper den beste bremsen, men neste gang jeg kjøper en lavprisbrems, men når den er installert på sykkelen, er den dyrere enn den beste, er jeg usikker på ;(
spillet har et stort potensial 👍👍
Utrolig.. Design er faktisk bra.. Og ser etter flere nye funksjoner og tilpasning i fremtiden
Fint spill Bro
Dårlig spill
Homicide Squad: New York Cases Kalandjátékok rnx
E-Bike Tycoon Simülasyon cxi
Crash Game
Det er bra inntil det stadig faller mine ansattes vurdering akkurat når de nærmer seg å kunne kjøpe en ny ramme & Hjertene mine slipper tilfeldigvis en haug også rett før jeg kan låse opp et høyt nivå av forskningsartikler for å forbedre syklene mine
Supert spill..
E-Bike Tycoon Симулятори okp
Blir kjedelig og til mange annonser
Et bra spill, inntil du har noen penger setter spillet automatisk økonomien ned og du taper alle pengene dine.
Dette spillet har potensial, men det er fullt av annonser. Noen annonser har ikke et X-alternativ etter seg, og de fleste har enten en hvit skjerm etterpå eller bare forblir på slutten av annonsen. Når noen annonser laster spillet på nytt når det er ferdig og du må velge Nytt spill eller Last inn. Vennligst vis i Ansatt-alternativet på prikkene nederst hvilke ansatte som er ansatt og hvilke som ikke er det. Når du velger et klistremerke og en skrifttype, vil den tilfeldigvis begge disse når den kommer til neste alternativ for å endre farge.
Spillet er bra...spilles best etter å ha slått av internett...men det er en feil...Jeg lager 10K-sykler for kontakter alle kjøper det... Jeg har 70k fans og jeg produserte 10K sykler bedre funksjoner enn kontraktene billigere også... Jeg fikk bare 2k salg? Det gir ikke mening
Dette spillet trenger et godt arbeid. Jeg hadde mange feil.
Er best 🙂🙃
Tvunget legger til